internet verkar ge upp

det fungerar typ aldrig, vilket iof är ganska bra för skolarbetet.
fck bilder från alicias föräldrars 50-års fest som jag och alicia tagit stenfulla i en stentrappa.
tvungen att lägga ut några.

Nu har jag ju självklart lagt upp bilderna där man inte helt ser hur fulla vi var.
kanske är många, men med tanke på att det fanns typ 200 sånna här så tycker jag att jag gjort ett hyfsat urval.
Jag älskar att jag varit såhär full med alicias släkt. Jag älskar mina poser på fyllan.  Jag älskar att jag tar egobilder på fyllan. Jag älskar att jag lagt upp otroligt många bilder och att nästan alla är på mig.
ikväll ska jag på min brors flickväns fördelsedagsmiddag och tänkte bli full med hennes släkt också.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag älskar nog hissbilderna allra mest, den första är suverän!!

2009-05-10 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0