bara vänta

idag har jag fixat arbetsprover till nyckelviks och varit och lämnat dem.
nu är det klart.
nu är det bara att vänta till juni då de ska komma och ge en ångest för man inte har något att göra i höst. Antagligen.
246 sökande till 16 platser.
jah tycker själv att de flesta av mina arbetsprover är dåliga. yes.
satt och stressade ihop den obligatoriska teckningen under temat "mitt kök", jag hann inte färdigt men det var inte mycket att göra, var tvungen att åka.
När jag väl var där insåg jag hur mycket jag vill gå där.
Mamma, som jag liftade med, var förbryllad över hur mycket "konstiga människor" det fanns där.
Hon sa att hon tyckte jag skulle passa där.

idag åt jag hawaii pizza utan skinka. jag glömde att jag inte gillar banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0