vill ha




Det här med lite udda smycken har ju kommit mer och mer på senaste. ibland kan man ju tycka ett det blir för mycket, att det liksom inte går att bära, men det här var ju sjukt snyggt.
om jag hade något av dessa smycken skulle jag ha det till allt, alltid. någon som vet vem som står bakom?
Inte för att jag kan föreställa att jag skulle ha råd ändå, men ..
nu är bara frågan, hur lång tid ska det t aför kedjorna att haka på (och är man lika sugen när de väl gör det)?


(thaimaten vara för god och jag har ätit så mkt att jag mår illa)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Men alltså haha. Okej. Liknande borde du väl kunna hitta på nån häftig medeltidsmarknad eller alternativ smyckesbutik i Gamla Stan eller Visby? Jag ska leta åt dig i sommar. Jag har en halsbandsberlock som är ett 5cm långt skelett som hänger sig, kan det vara nåt? Från min alternativa tid. Och nitarmband. Inga klor tyvärr.

Vad gäller Harry är jag nu på kapitlet Sett och oförutsett!

2009-06-29 @ 14:56:26
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0