smarto, (ett sarkastiskt ord från 90-talet)

öhöm.
att handla en tröja för 500kr, plus andra kläder för ytterligare 200kr, klippa sig och fika, köpa ny kalender och vara oekonomiskt är ju kanske inte den smartaste grejen på länge, över 1000 kr har försvunnit helt otippat idag. (säg inget till mamma)

men tröjan är fin och trivs hos mig, jag vill inte lämna tillbaka den. de andra sakerna kan jag inte ens lämna tillbaka, fast jag inte vill ha en av dem. rean alltså, luras bara.
Men det kan ju vara så att jag faktiskt får unna mig det här, för hör och häpna, carolina har fått jobb.
inte heltid, inte halvtid, men lite tid.
vill ni träffa mig så kommer jag från och med om typ två veckor befinna mig på hemköp på helgerna. himla trevligt.
i övrigt är jag fortfarande lite irriterad på frisören som inte gjorde som jag ville, och kallade mig gumman hela tiden.
hon sa att jag hade jättemycket mjäll (nej, jag har psoriasis) , och att mitt hår var jättetorrt (hört om mousse?) och att när jag blev lite äldre kanske jag skulle förstå vikten av kvallité i saker (jaha, det är inte bara så att jag är arbetslös och inte har några pengar?)
inge kul tjej.
hejdå, nu ska jag och min tröja gå och ta ett fotbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0