nu ska jag sova

väckarklockan står på 06.00, då har jag typ en timme på mig att chilla runt på.
blev konstigt illamående precis, tror faktiskt inte att det beror på något psykiskt utan kanske möjligen kosttillskotten jag äter.
har missat i två dagar och har mått utmärkt, så tog jag nu för att vara pigg imorn, då blev jag illamående.
skulle kunna vara för att bästföre datumet var typ 2002.

just nu känns det rätt bra att jag tar studenten imorn, känns som att jag är mogen att gå vidare ändå.
ska bara lyckas somna också efter att ha druckit 40cl cola.
(kanske mår illa av colan?)
hej då

(man hade ju kunnat ha nått sånt där på studenten, man  behöver ju faktiskt inte ha klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0