jag vet, dålig uppdatering

men har haft en busy weekend.
fredag dag spenderades med att sola och bada och dricka champagne bland barnfamiljer
fredag kväll blev lite chill ute, sen ace som inte blev allt för lyckat för min del.
den natten vet jag inte riktigt varför, men den spenderades på någons soffa, tills jag och david åkte hem med första tåget.
lördag dag sov vi. tills vi insåg att systemet stängde kl. 15 och vi sprang ner till bussen för att hinna som värsta alkisarna. resten av lördagen var jag otroligt bakis, iaf tills jag började dricka igen. firade min syster.
idag har det städats lite, slagit in paket och nu ska jag baka en äppelpaj att bjuda på.
en himla spännande helg, visst?

jnu ser jag fram emot en lugn söndag med thaimat YES
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0