jag gillar inte sommarlov

fast nu har jag inte ens sommarlov och det är ännu värre.
jag blir så handlingsförlamad och hemmastadd så jag vill aldrig gå ur lägenheten.
kollar oftast filmer hela dagarna typ, eller fram till typ fyra-fem på eftermiddagarna vilket jag iof gillar, men lite synd bara att det oftast är filmer jag redan sett (canal+)
därför ska det bli skönt att åka iväg över midsommar. funderar på att ta med mig kameran, känns so att det vore kul, fotar ju typ aldrig längre.
men folk med fairyland kan väl hålla koll på min garden kanske? :)
nu tänkte jag borsta tänderna och sen lägga mig, och det har inte frestat så här mycket på länge. så trött
sov sött

det har tillkommit några ramar i samlingen, borde fixa fina bilder att ha i dem också, istället för bilder ur tidningar ..

Kommentarer
Postat av: Alicia

Amen vadå det har inte gått två veckor ens vi måste ha rätt att vara utslagna i minst tretton år till innan nån kan förvänta sig att vi repat oss. Jag har läst ut Flammande bägaren nu.

2009-06-18 @ 15:35:41
URL: http://kvistgubbe.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0