inte mycket händer ikväll

David är här, han ska kolla match på canal+ klockan två i natt.
jag sitter och läser harry potter och myser, tog ett avbrott för fairylands skull.
jag är nöjd, känns som en bra kväll men David verkar lite rastlös.
(han får skylla sig själv)

jag känner för så mycket, men det kommer ju liksom inte hända bara för att man vill och andra saker kommer aldig hända.
Jag har fått tillbaka drömmarna om att gå på hogwarts som jag hade sist när jag var 10-14år..
Mitt mindre drömmande jag känner för sommar och ströva runt i gräset med härliga månniskor och vara antingen salongsberusad eller bara väldigt lycklig en sommarnatt. Men sånna kvällar kommer ju liksom inte på beställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0