blablabla

jag har köpt en farfarströja. jag gillar den. men jag vill ha en till.
som sagt, imorn ska jag på kryssning, men bara över dagen.
sen åker jag till Davids farfar på typ torsdag eller nått, över midsommar.

jag vill flytta hemifrån, jag vill ha jobb.
jag känner aldrig för att köpa kläder längre, för jag vet aldrig när jag får nå inkomst igen ..
men skulle behöva lite baskläder och så vill jag ha nån liten blommig klänning och nya skor.
typ.
var ska jag hitta jobb?
när ska jag ta tummen ur och försöka hitta jobb?

Kommentarer
Postat av: tilde

göre bara. kommer känns mycket lättare när du väl har gjort det!

2009-06-17 @ 11:31:41
URL: http://tildejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0