typiskt mig

idag tog jag tag i mitt försök att göra en inspirationsbok på riktigt. innan har det alltid varit lite halvmotiverat där jag fått sån ångest om jag ska klippa i tidningar att det mest bara blivit slarviga skisser och nerklottrade telefonnummer i de böckerna till slut. men i kväll har jag suttit och klippt och klistrat.
har fortfarande problem med att klippa i tidningarna så har bara klippt i gammla, vill inte klippa i de nyaste. Det, plus att skrivaren inte funkar (vill ju ha ut grejer från datorn) gör inspirationsboken till mer random fina bilder än till inspiration, vilket är ganska typiskt.
men men. får väl hoppas att det löser sig, eller nått.
nu tänkte jag sova, börjar 9.00 imorn, slutar 17.00 sen kanske jag ska möta cissi (erik?) och lesbianerna.

Kommentarer
Postat av: TOBBE

jag äter inte smör på mackorna för jag vill vara nyttig av mig :D



Tycker du ska läsa mitt inlägg med åsikt om katter, om du ej har gjort det än.

Om du ligger i sängen och sover så hoppas jag att du sover gott.Godnatt

2009-08-01 @ 03:08:45
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0