tröööttt

idag fick jag fler tider på hemköp. nu ska jag jobba tors-söndag. känns halvkul men blir väl roligare när jag får lönen.
mamma fyllde år igår och jag glömde bort att ringa som vanligt, men ringde idag. alla glömmer mammas födelsedag år efter år. stackarn.
idag kom saker jag beställt från hm, kul kul.
var i sumpan och kollade i sec. hand butiker också men blev bara en siden skjorta och ett halsband.
när jag var på väg hem var jag så hungrig så kunde inte låta bli att köpa hem en sushi.
är trött nu, och lite bitter för att de två dagarna jag är ledig den här veckan så är alla inklusive david bortresta.
men jag tänkte ägna mig åt att rita och sånt jag inte gör annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0