men ja

sitter och spontan ölar med david och bålman.
musik och konst blev ett samtals ämne.
jag sa att folk föfrsöker få musik till konst, men att det bara var ett påhitt, bålman kontar, "så då är bild en konst?"
vad annars, säger jag.
bålman konstaterar att då kan onani vara en konst.
David fliker in att o man står på en piedestal och onanerar med påfågel fjädrar över ryggen så är det en konst.
de diskuterar och kommer fram till att det är expresionism, trots mina protester.
men om personen io fråga har liten snopp, då är det minimalism.
vi hörs senare. nu snackas det oförtroende, hur tjejer är och freud.
(jag är full)

Kommentarer
Postat av: Alicia

HA! Det måste väl ändå vara Daddaism?

2009-07-21 @ 13:39:35
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0