hej alla töntar

gårdagen var rolig, vi grillade vid malteshovsbadet och hängde med kurder från irak.
självklart så tog jag inte med någon kamera, då hade man ju nästan kunnat tycka att inlägget hade något att ge.
idag firar vi mamma som fyllde år för evigheter sen och david köpte en blomma.
känns bra.
annars händer inte mycket, ska jobba lör-tis sen tors-sön, men folket är ju på emmaboda och överallt, så det spelar väl ingen roll egentligen.
jag kan ju skriva ett inlägg när jag faktiskt har något att säga?
ni kan få en bild så länge (eller två)


kan ni titta på och känna er inspirerade till nästa partypose.

Kommentarer
Postat av: Johan

På vilket sätt trycker Laila ner en grupp?



"Although rare obesity syndromes caused by mutations in single genes have been described, by far the greatest proportion of obesity in humans is not due to mutations in single genes."



Nice nipples.



2009-07-23 @ 21:01:55
URL: http://ilive.blogg.se/
Postat av: janni

hmm....den första bilden. tror hon är mina vänners vän, nike.

2009-07-26 @ 22:20:08
URL: http://jannihellerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0