så dumt

min mamma håller koll på mig tror jag.
hon tror ju typ att jag har någon ätstörning på riktigt.
det är inge kul, det är lite jobbigt.

missade skolan idag, så jag kom hem typ två.
då lagade jag och David mat, åt massa tacos och blev mätt. Då åt jag bullar och choklad.
Då blev jag spy mätt.
Det gick inte över.
Sen kommer mamma hem.
De äter mat, och säger att jag också ska äta.
Jag är mätt.
Men jag tvingar i mig tre sånna där stora fiskpinnar och två potatisar, med typ ett kilo majonäs.
Bara för att hon ska fatta.
Jag är fortfarande så mätt så jag mår illa.
Kommer inte kunna sova ..

(jag har inte gjort något produktivt till konst&idé historian)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars :(

2009-01-30 @ 19:00:03
URL: http://loveridonthavetolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0