Qin Shi Huang Di

jag har lärt mig massa oviktigt om Kinas historia, och det är typ kul. (antagligen för att det är oviktigt)
sen har jag insett att jag har all användbar information om Zimbabwe som jag får tag på själv. Nu vet jag inte vart jag ska leta..

Sen så längtar jag otroligt mycket efter sommaren. Jag vill fota.
Sen så har jag inga pengar kvar.
Sen så vill jag ha vårkläder. och vår.
Sen så måste jag ha nya skor snart.

Det ekar i mitt huvud "ta mig långt här ifrån, och jag var 18 år för 10 år sen"
Jag har någon sorts ångest över tiden och att man borde ta tag i saker och göra något med sitt liv. Tror det har smygit sig på lite på sistone, och "Benjamin Buttons otroliga liv" gjorde inte saken bättre.
Den var bra förövrigt. Lång, men faktiskt inget jag led av.
Jag tror jag lider av djup, existenciell ångest. Som vanligt ..

Gillar inte att inte ha David omkring sig, jag tänker på så jobbiga saker. Men nu är det försent att åka till honom. Han kanske sover. (nej, det gör han iof inte)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0