snälla?

jag tänkte, om nån får för sig att köpa något till mig den närmaste tiden så är det ju bra om det är något jag vill ha..
så jag klippte ihop ett litet urplock på det jag vill ha.
smart va?
eftersom jag ansträngt mig lite nu tycker jag nån annan också kan göra det och köpa de här sakerna till mig.
det är väl inte så mycket begärt?
det är ju inte Gucci liksom.


ja det är ju lite rörigt, men alltså.. det var så mycket.
om någon vill veta min storlek och så så var inte rädd att fråga. (a)

(man kan ju försöka iaf?)

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: haha ja, klassfesten för hundra år sen? jag minns, haha :) Det var ju kul att du kom ihåg än, haha :D

2009-02-08 @ 21:53:40
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0