pengarpengarpengar

känner mig helt handlingsförlamad för att jag inte har pengar.
jag vet liksom inte vad jag ska göra, vad gör man när man inte har pengar för att hyra en film ens?
sjukt ångest att man inte kan hitta på något utan pengar.

Men på onsdag får jag underhållsbidraget.
Men det kommer ju försvinna på en gång.
Fan.
Är skyldig David typ 150kr, hade tänkt att betala tillbaka Mirandas skuld på 240kr.
(de spelar Willy Mason på fyran nu)
sen så måste jag köpa hudgrejer.
Jag är skyldig Sharon 60kr.
över 500kr, poff, borta.
kul.
jag är inte bitter.
jag har inte alls sagt att jag ska söka jobb snart i tre år.

snart kommer skivor och student. HUR SKA MAN HA RÅD?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0