jag var inte i skolan idag

känns som att jag inte varit där på evigheter.
fast jag var ju där igår ..

jag åkte till staden och handlade upp mina pengar.
och jag är helt seriös.
jag har 40 kr kvar nu.
yes, älskar mig själv och mitt sätt att tänka.
köpte presentis till david som fyller år på lördag sådär helt oromantiskt.
men då slipper man sitta och pussas med massa töntiga par runt sig på nån bio iaf. då kan man äta mat och dricka vin med vänner istället. Mmm ..
men kom igen,.. en liten present kan man väl ändå få?

men alltså, handlade ju inte upp 800 kr på davids present. hans kostade ju 300 kr som avtalat.
jag lyckades alltså impulsköpa upp mina sista 500 kr.
det är inte likt mig. jag brukar vara för snål.
men ska jag avslöja vad som var mitt fall?
ja, det ska jag.
HM har 20procent rabatt på valfri vara.
Och sen hade jag en 20procent rabatt grej som gick ut idag.
så den var jag ju TVUNGEN att använda.
två stycken hade jag.
för att man ska tjäna något på det måste man ju handla stort tänkte jag.

cirka 130 kr har jag tjänat idag. grattis tll mig. typ.

Kommentarer
Postat av: Martina

fy skäms, ingen skola och dessutom handlat upp alla pengar... förr i tiden hade du fått smisk!!! ;-) but as long as ur happy babe :-)

2009-02-11 @ 23:49:49
URL: http://fashionedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0