world war 250


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Jo men tyvärr tror jag Svt kopplas ihop med rapport och tråkiga dokumentärer. Tror därför folk inte ens kollar vad de erbjuder i tv-tablån när det är tv-dags. Men det är egentligen tvärtom, för svt lägger inte ut pengar på vad som helst ;)

2009-08-25 @ 09:54:38
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: cissi

men carolina det förstår du väl att jag inte kommer göra, två vänner till i tre månader

men du och jag ska vara vänner nu och alltid fattaru väl.

vem annars ska dricka öl och äta kinamat och lära mig köpa kläder på monki och vara bajsnödig med?

ingen dödendö på hemköp inte, vi har ju annat äventyr att pyssla med!

så. dricka öl nästa vecka? du jag och alle? ;)

2009-08-25 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0