att frysa och vara varm på samma gång

mina fötter är som istappar, mina knän också. resten av kroppen klarar sig fint. att man kan vara så underlig ärr ju härligt. eller obehagligt, vem vet.
jobbar tydligen hela veckan fick jag reda på idag. kan vara för att det bestämdes idag. 16-21 i princip varje dag. vad kul jag ska ha. jag kan inte prata ordentligt så när jag ska säga tack till kunderna när de ger mig pengar så försvinner rösten. så jag har väl varit ofrivilligt ohövlig idag.
kanske kan få mig en karriär på hemköp också, kanske ska få gå på rullande schema, eller vad de kallar det. låter ju som att man skulle ha regelbundna tider, men det är bara lögn. jag vet inte vad det betyder. men det skulle vara bra, sa de ..
Jag hade tänkt vara kreativ idag, men glömde bort att sånt inte går att planera. jag vet inte, man jag tror inte det går så bra med min tankeverksamhet idag. jag var tvungen att  fråga vad 24+24 var idag. jag kommer inte ihåg vad de var, men det spelade ingen roll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0