vårstädning

imorn ska jag äntligen kolla garderob. kanske kommer hem två garderober rikare, vem vet alla hoppas.
då ska jag städa. det har jag lovat mig själv.
snart kryper väl mina grejer ut ur mitt rum för att det är så stökigt och skitigt.
jag är så vidrig
men det kanske det blir ändring på.

på tisdag kanske jag äntligen får min present av mamma.
då blir det förhoppningsvis nått nytt i garderoben.
håller på och försöker komma på och prioritera vad jag ska köpa.
det går inte så bra ..


ingen som känner för party eller? eller en färgglad skinnjacka? Eller sömn?
jotack

Kommentarer
Postat av: Janni

jag är partysugen. nu nu nu ikväll ivkäll ikväll

2009-04-02 @ 17:12:34
URL: http://loveridonthavetolove.blogg.se/
Postat av: tilde

2009-04-04 @ 18:06:52
URL: http://tildejansson.blogg.se/
Postat av: tilde

aaah dubbelinlägg

hur som helst, dags att uppdatera kanske...?

2009-04-04 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0