jahaaa

var med mor i stan idag, skulle få handla lite och så som födelsedagspresent.
blev inte mkt, köpte två t-shirts och en byxdress.
hade ju tänkt hitta ett par jeans, sommarkläning, ballerinaskor och en bh.
det var ju en lögn.
vet inte hur man tänker riktigt.. vet inte varför jag trodde att jag skulle hitta de här sakerna bara för att jag var med mamma, jag har ju inte hittat dem förut .. men fick 500 till jeans iaf, (woho) hittade några men de fanns inte i mindre än 29.

sen käkade vi kinabuffé och drack vin. det är därför jag skriver så mkt onödigheter. ingen kontroll på mig själv, fingrarna bara knallar runt på tangentbordet utan hejd. men snart är det slut på det.
sitter och lyssnar på lily allen, och HON ÄR SÅ BRA, JAG ÄR KÄR



ngn som har tips på ett par fina jeans för en femhundring?

Kommentarer
Postat av: david

håkan hellström wannabe på sista bilden

2009-04-08 @ 01:28:05
Postat av: K

varifån är byxdressen? jättefin!!

2009-04-14 @ 15:36:37
Postat av: Carolina

tack, den kommer från monki.

2009-04-14 @ 21:13:14
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0