jag har kul i skolan

JAG HADE KUL I SKOLAN IDAG JAG OCH ALICIA BLEV FLUMMIGA I ETT RUM DÄR ALLA TITTADE IN MEN VI TITTADE MEST UT DET VAR ROLIGT VI VAR SOM FISKAR I ETT AKVARIUM MEN INTE ALICIA FÖR ATT HON ÄR PIPPI I EN ANNAN DIMENSION
JAG TORKADE BORT BAJS MED EN SKYFFEL MEN ALICIA FICK INTE SEN LÄSTE ALICIA I EN BOK OCH VI ANTECKNADE I ETT BLOCK SKILLNADEN MELLAN BOK OCH BLOCK ÄR STOR DET SOM STÅR I EN BOK MÅSTE MAN TYDA.
IBLAND AGERAR STATER VIA DIPLOMATISKA KANALER MEN BOMULLSBYXOR HAR BLIVIT SVARET PÅ DERAS FRÅGOR SÅ NU PRATAR STATERNA KÄRLEKSFULLT I TELEFON ISTÄLLET

Om någon undrar varför det står med stora bokstäver ovanför och varför det är brist på punkt och komma så är det för att det är min senaste dikt. FIN VA?

Alicia har skrivit ett kärleksbrev till mig en gång:

Alicia: <3 hej mitt hjärtas smärta!
Carolina (svarar oromantiskt): Är jag ditt hjärtas smärta?
Alicia: Säg vad betyder ett namn?
Carolina: Vad man heter ..?
Alicia: Hjärtegull och blodsvåt mull, du sjänker mig hull med alla bull -ar

Alicia är en som kan hon. Hon blir nog nästa Shakespeare, (om hon inte väljer bort svenska C) det är ju så man skämms över att lägga upp min ödmjuka dikt.
Men ha tålamod med mig! Jag är ju blott en nybörjare.

NU SKA JAG SOVA DET ÄR SÅ MÖRKT SÅ DET ÄR LIKA BRA
MÖRKT SOM MITT DUNKLA HJÄRTA

Kommentarer
Postat av: helena

2008-12-13 @ 21:55:00
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/
Postat av: helena

APPLÅDER APLÅDER!!!!!!!

2008-12-13 @ 21:55:34
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/
Postat av: Alicia

Alltså Carolina jag blir så rörd så jag gråter tänk att ingen har så roligt som vi och att jag är en sån fantastisk diktare och att du håller på att ta efter mästaren och att jag låter dig skyffla bajs emellanåt puss på dig <3

2008-12-14 @ 21:48:01
URL: http://kvistgubbe.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0